פתרון כולל לטיפול במשאב האנושי בארגון, באמצעות שירותי גיוס ומשאבי אנוש מקצועיים, גמישים, יעילים ותפורים לפי מידה.
הטיפול במשאב האנושי הוא עדין ודורש רגישות רבה ומקצועיות. חוסר שביעות רצון של עובדים ותחלופה יכולים לגרום נזק רב לחברה, עד כדי איום קיומי. אך אפשר גם להביא למקסום הפוטנציאל של ההון האנושי ולכך שהמשאב האנושי בחברה ייצר לה יתרון תחרותי משמעותי ויהווה את הגורם העיקרי להצלחת. רוצים לדעת איך?
מקיימים פגישה להכרות והבנת הצרכים, במידת הצורך מבצעים אבחון קצר, לאחריו יוצא מסמך המפרט את המצב המצוי והמלצות לשיפור. צרו קשר ותזכו לתובנות רבות ללא התחייבות מצדכם.
חברת פרואקטיב משאבי אנוש
השירותים שלנו
אבחון ארגוני – מציאת הדרך להצלחה הארגונית
מבינים את הארגון לעומק, מגדירים את היעדים ומגשימים את החזון
שימור עובדים ומחוברות ארגונית: כל מה שצריך לדעת (Engagement)
שימור עובדים מעולם לא היה נושא כל כך אקטואלי כמו היום. שוק העבודה הוא ״שוק של עובדים״ כבר תקופה ארוכה (לפחות בארבע השנים האחרונות), הכוונה היא שיש הרבה ביקוש לעובדים ומעט היצע של מחפשי עבודה המתאימים למשרות שמחפשים. זאת בניגוד ל ״שוק של מעסיקים״ שאז המצב הוא הפוך ועל כל משרה מתחרים כמות גדולה של עובדים והמעסיק רק צריך לבחור את המתאים ביותר עבורו....
אז מה עושים? איך יוצרים מחוברות ארגונית (Engagement) ומונעים את עזיבתם של העובדים ומשמרים אותם אתנו.
שוק העבודה הולך ומשתנה ואיתו ישתנה גם תחום משאבי האנוש. עיסוקים ייעלמו ועיסוקים חדשים נכנסים ויכנסו לשוק העבודה. עובדים צעירים ומוכשרים נקלטים לארגונים, עובדים שנה או שנתיים עד שמתחילים לחפש את התפקיד הבא.
בחלק מהמקרים תחליף המכונה את האדם ותעשה עבודה מהירה יותר וזולה יותר.
למנהלי משאבי אנוש אני ממליץ לבחון מהם פערי הידע החסרים להם בתחומים שציינתי לעיל ולמהר להשלים אותם.
למנכ"ל שחושב לגייס מנהל/ת משאבי אנוש לארגונו, כדאי לחשוב כיצד ייראה הארגון שלו ב – 10 השנים הבאות ולאחר מכן לבחון איזה מבין התכונות הבאות שציינתי קיימות אצל המועמדים שהוא מגייס לתפקיד.